Τα παπούτσια με την «υπογραφή» του δισεκατομμυριούχου Μάικλ Τζόρνταν στη Nike «ξεπουλάνε» ακόμη στις δημοπρασίες. Αλλά σε αυτά υπάρχει χώρος και για συμπρωταγωνιστή. Ο MJ, που όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα ήθελε αρχικά να συνεργαστεί με την Adidas, εκτός από τη συμμετοχή του στην επανέκδοση της περίφημης διαφήμισης με τίτλο «Be Like Mike» για το ισοτονικό ποτό Gatorade, θα καθίσει στο πλάι του… Μπαγκς Μπάνι, για την προώθηση των Air Jordans! Ο παλαίμαχος σταρ και ο θρυλικός κούνελος των κινουμένων σχεδίων ήταν συμπρωταγωνιστές και στην ταινία «Space Jam» (στην οποία ο «Air»… μιλούσε «βρώμικα»!) και θα γιορτάσουν τη συνεργασία τους το επόμενο Σαββατοκύριακο (4-5/4) με ένα επειτειακό παπούτσι τόσο για τον Μπαγκς όσο και για την κοπέλα του!

Με αντίστοιχα promos συνεχίζει η Nike την εκστρατεία της και για τον νέο Kobe X. Το 10ο παπούτσι με το logo του σταρ των Λέικερς «ταξίδεψε» ως την Κίνα και η νέα διαφήμιση, αποκλειστικά για την Ασία, είναι εντυπωσιακή. Παράλληλα, οι εκδηλώσεις είναι πρωτότυπες, αφού η εταιρεία Wieden & Kennedy ανέλαβε να «μεταμορφώσει» έναν χώρο τέχνης σε έναν λαβύρινθο, η είσοδος του οποίου είναι στο στόμα ενός γιγαντιαίου φιδιού! Χώρος που φέρει τον τίτλο «The Deadly Quickness Temple». Άλλωστε, «Black Mamba» είναι ένα από τα παρωνύμια του Μπράιαντ. Ερασιτέχνες παίκτες κλήθηκαν να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους μπαίνοντας στο… στόμα του φιδιού και επιχειρούν να ανακαλύψουν πώς είναι να (δοκιμάζεις να) είσαι ο Κόμπι!