Το marketing στο εξωτερικό έχει εξελιχθεί τόσο πολύ που οι εταιρείες μπορούν να μετατρέπουν σε απλή καθημερινότητα μία σπουδαία μέρα. Η Nike το επιβεβαίωσε καθώς τη στιγμή που ο Κόμπι Μπράιαντ ξεπέρασε τον Μάικλ Τζόρνταν στην 3η θέση των σκόρερ όλων των εποχών του ΝΒΑ, κυκλοφόρησε στην ιστοσελίδα της το παπούτσι που φορούσε ο σταρ των Λέικερς όταν σκόραρε την ιστορική βολή με την οποία έφτασε τους 32.293π. και άφησε 4ο τον «MJ»! Η αθλητική εταιρεία από το Όρεγκον έθεσε άμεσα στην διαδικτυακή αγορά το μοντέλο «QuickStrike» του «Kobe IX Elite Low ”Mamba Moment”», υπόδημα το οποίο ο αρχηγός της ομάδας του Λ.Α. φόρεσε στο ματς στη Μινεσότα, όμως με την κόρνα της λήξης το… απέσυρε από το σάιτ της! Παρόλα αυτά, αμερικανικά ΜΜΕ αναφέρουν πως για να εξυπηρετηθεί το κοινό που ζητά το συγκεκριμένο υπόδημα, αυτό διατίθεται πλέον από την υπηρεσία «NikeID», με την οποία οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να «πειράξουν» το μοντέλο, βάζοντας την προσωπική «πινελιά» και «υπογραφή» πάνω στη γλώσσα του παπουτσιού, καθώς μπορουν να γράψουν το όνομά τους στο εσωτερικό της!