Καλησπέρα κορίτσια. Λίγο πριν ετοιμαστώ για τη βραδινή μου έξοδο (εγώ δεν είμαι από αυτές που βγαίνουν μόνο τα Σαββατοκύριακα), είπα να γράψω δυο – τρία πραγματάκια, έτσι για να έχετε να πορεύεστε όσοι μείνετε μέσα.

Υπάρχει ένας τύπος, γνωστός στον χώρο για τα πάρολι που “πουλάει“, ο οποίος υποστηρίζει ότι έχει αναλάβει επί… προσωπικού την άνοδο δύο ομάδων στα “σαλόνια. Και οι δύο αθηναϊκές, και οι δύο έχουν ξεκινήσει εντυπωσιακά το πρωτάθλημα.

Ποτέ δεν πίστεψα αυτά που εύκολα λέγονταν, ειδικά όταν οι ίδιοι “αποκαλύπτουν” πράγματα που θα έπρεπε -αν ίσχυαν- να… “θάβουν“. Το γράφω, όμως, γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρώπους νατσιμπάνεστην ισχύ του παρολιτζή.

Βεβαίως, αυτός δεν φταίει όσο φταίνε εκείνοι που με την ανοχή τους του δίνουν το δικαίωμα να το… παίζει κυρίαρχος του παιχνιδιού. Δεν θα γράψω περισσότερα, όμως από εδώ και στο εξής θα παρακολουθώ με ιδιαίτερη προσοχή τις διαιτησίες των δύο ομάδων, για να δω και ποιοι θα ορίζονται, αλλά και πώς θα σφυρίζουν, ώστε να διαπιστώσω κατά πόσο έχουν βάσει τα λεγόμενα του τύπου.

Με έναν πρόεδρο ομάδας της Α2 τα έχει… πάρει άγρια ο Γιώργος Βασιλακόπουλος. Βιάστηκε ο πρόεδρος και του χάλασε μια καλή (διπλή) κίνηση που ετοίμαζε. Αν δεν έμπαινε στη μέση ο παράγοντας, ο “ισχυρός άνδρας” του ελληνικού μπάσκετ θα είχε φέρει -με τρόπο που αυτός και ελάχιστοι άλλοι στον πλανήτη γνωρίζουν- τα πράγματα έτσι ώστε και οι εθνικές μας ομάδες θα δυνάμωναν και ο παράγοντας θα είχε κάνει σωστά αυτό που τώρα βιαστικά, τσαπατσούλικα και πρόχειρα έκανε.

Αλλάζω θέμα: Ομάδα από το εξωτερικό χτύπησε την πόρτα σωματείου της Α2 (ναι, δεν διαβάσατε λάθος) για να ζητήσει έναν παίκτη. Πολλά υποσχόμενος είναι ο πιτσιρικάς, αλλά ο πρόεδρος ζήτησε 150.000 ευρώ και οι παράγοντες της ομάδας έκλεισαν την υπόθεση. Πολλά τα λεφτά, αλλά μόνο τα μισά θα πήγαιναν στο ταμείο της ομάδας. Τα άλλα θα πήγαιναν στην τσέπη του ατζέντη. Κάπως έτσι χαλάνε οι συμφωνίες…

Υπάρχει ένας Αμερικανός που κάνει… πριγκιπικές εμφανίσεις. Το καλύτερο είναι πως παίζει χωρίς να παίρνει χρήματα από την ομάδα του. Παίζει για να… φτιάξει όνομα και μόλις βρει αλλού δουλειά θα κουνήσει μαντήλι. Εκτός κι αν καταλάβουν στην ομάδα ότι έχουν “χρυσό” στα χέρια τους και να σπεύσουν να τον “δέσουν” με συμβόλαιο.

Άντε να το γράψω κι αυτό: Το facebook είναι τόπος συνάντησης όλων των νέων ανθρώπων και διαδικτυακός τόπος που πολλές ομάδες αναπτύσσουν σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ. Σύγχρονες έγραψα;
Μάλλον… μεταμοντέρνο είναι το μήνυμα ελληνικής ομάδας, που ζητά από τους φίλους που μπαίνουν στη σελίδα της, αν έχουν την οικονομική άνεση και τη διάθεση να τσοντάρουν κανένα φράγκο για να λειτουργήσει. “Κρίση” θα πείτε. Μπορεί και να έχετε δίκιο

Για να ταιριάξει με τον τίτλο κι επειδή πολύ μου αρέσει ο Μιχάλης