Σημεία κλειδιά = ρυθμός-λάθη

Φυσιολογικό αποτέλεσμα σύμφωνα με την εικόνα του παιχνιδιού

Ο Ολυμπιακός γνωρίζοντας ότι έχει να αντιμετωπίσει μια ομάδα που ψάχνει και είναι πολύ καλή σε transition επιθέσεις είχε σαν πρώτο στόχο να πάει το παιχνίδι στο 5vs5 έχοντας πολύ καλές επιστροφές και παλεύοντας κάθε φάση και παράλληλα με στόχο τον έλεγχο των ριμπάουντ μη δίνοντας δεύτερες επιθέσεις. Κάτι που το κατάφερε στο πρώτο ημίχρονο και αν δεν είχε τα 4 λάθη του πρώτου δεκαλέπτου που απαντήθηκαν με δυο τριποντά και δυο δίποντα στο transition θα είχαμε και καλύτερο αποτέλεσμα στο πρώτο ημίχρονο.

Επιθετικά ήθελε να ρίξει  το ρυθμό αλλά όντας στατικοί στο πρώτο δεκάλεπτο σε συνάρτηση με το ότι η μπάλα πήγαινε με μεγάλη δυσκολία σε Σπανούλη και Πρίντεζη, με πολύ καλή προσαρμογή όταν ο Σπανούλης έπαιρνε screen στη μπάλα πηγαίνοντας επιθετικά πάνω του και γεμίζοντας τη ρακέτα από τη weak side αλλά και τα λάθη είχαμε το 20-12

Στο δεύτερο δεκάλεπτο είχαμε περισσότερη κίνηση παικτών με και χωρίς την μπάλα, μειώθηκαν τα λάθη και συνεχίζοντας το ίδιο μοτίβο άμυνας ήρθαν και κάποιοι εύκολοι πόντοι στο transition

Στο δεύτερο ημίχρονο ο Ολυμπιακός έχασε τη συγκέντρωση και το στόχο του πρώτου παρασυρόμενος από τους αντίπαλους με αποτέλεσμα να ανοίξει το παιχνίδι κάτι που σαφώς δεν βόλευε απέναντι σε έναν αντίπαλο με σαφώς μεγαλύτερο βάθος και ποιοτικότερο ρόστερ. Οπότε είχαμε ένα παιχνίδι διαδικαστικού χαρακτήρα 

Η Μπαρτσελόνα αμυντικά  έδωσε μεγάλη βάση στην αντιμετώπιση του screen στη μπάλα πάνω στον Σπανούλη πηγαίνοντας επιθετικά και γεμίζοντας τη ρακέτα από τον παίκτη της αδύνατης πλευράς ρισκάροντας το σουτ από εκεί. Παράλληλα ήθελε να μην πάει η μπάλα εύκολα σε Σπανούλη και Πρίντεζη. Αν απουσίαζαν αυτοί έβαλε το στοιχείο της αλτικότητας του βάθους που στην εξέλιξη του παιχνιδιού τους έδινε πλεονέκτημα εφόσον οι επιθετικές λύσεις του ολυμπιακού ήταν λίγες.

Επιθετικά κυνήγησε να επιβάλλει τον ρυθμό της ψάχνοντας κάθε φορά την επίθεση στο transition ενώ στο σετ είχε διαρκή κίνηση με πολλά screen στη μπάλα και μακριά από αυτή όπως και post παιχνίδια.