tsolis1Ένα – δυο τηλεφωνήματα από φίλους, μου θύμισαν ότι έχουμε Ελληνικό Ολ Σταρ Γκειμ σε 13-14 ημέρες. Γενικά, θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου άνθρωπο που ασχολείται με το διαδίκτυο και αν όντως είχα δει διαφήμιση, ή κάποιον από του χορηγούς επικοινωνίας του ΕΣΑΚΕ (λίγκα του μπάσκετ), να προβάλει τη γιορτή του μπάσκετ θα το είχα προσέξει, δεν μπορεί…

Ρώτησα όμως τα παιδιά στο site, και μερικούς καλούς φίλους στον χώρο της δημοσιογραφίας, και τελικά όντως δεν υπήρχε, αλλά πληροφορήθηκα ότι η ψηφοφορία για τους παίκτες τελειώνει αυτή την εβδομάδα (01/03/2013)! Συγνώμη, πότε άρχισε κιόλας;

KEEP CALM & PLAY BASKETBALL, λοιπόν, αλλά ούτε σε αγώνες τηλεοπτικούς είδα κάτι, ενώ πηγαίνοντας στο γήπεδο -λέω από μέσα μου- δεν μπορεί θα έχει φυλλάδια να ενημερώνουν τον κόσμο. Τζίφος

Τελευταία μου ελπίδα το διαδίκτυο, πάλι. Οι ιστοσελίδες των ομάδων θα έχουν κάτι, δεν μπορεί. Ψηφίστε τους παίκτες μας, τον προπονητή μας, κάτι… Τον καθηγητή τον είδα (κορυφαίος Ζουγανέλης και ΟΠΑΠ), την ψηφοφορία για να έχουμε τις κορυφαίες cheerleaders στην Ευρώπη είδα, αλλά Ολ Σταρ δεν είδα

Είχα την τύχη από μικρή ηλικία να είμαι στον χώρο της Α1 (1993) και να γνωρίσω αρκετούς ανθρώπους. Δυστυχώς, πολλά παιδιά τότε και στελέχη σήμερα, που αγαπούσανε το μπάσκετ έφυγαν από τον χώρο.

Ο καλός φίλος μου Μάριος, έκανε πολλά στην μπασκετική ΑΕΚ του Φιλλίπου τα πρώτα χρόνια του, αλλά σύντομα αναζήτησε την τύχη του κάπου καλύτερα και σήμερα εργάζεται για λογαριασμό της Pespico, ενώ ένας πιο πρόσφατος με τον οποίο γνωριστήκαμε ένα καλοκαίρι στη Χαλκιδική (δίπλα στον Έλληνα Θεό, Νίκο Γκάλη), ο Αλέξης, σήμερα είναι στην ADIDAS.

Άλλο η διοίκηση και άλλο το μάρκετινγκ. Θεωρώ ότι όσοι εργάζονται στο άθλημα θα πρέπει πάνω από όλα να το αγαπάνε. Αν αγαπάς κάτι, δεν μπορείς να το βλέπεις να παραπαίει, κάνεις τα πάντα γι’ αυτό, ασχολείσαι με το σπορ και προσπαθείς συνέχεια να βελτιώνεσαι, ώστε να το βελτιώνεις και αυτό. Για αυτό στεναχωριέμαι όταν βλέπω κάτι τέτοιο, όπως στο Ελληνικό Ολ Σταρ, να συμβαίνει. Ή, για να είμαι ακριβής, να μην συμβαίνει.

Προσωπικά, γνωρίζω ότι δεν είμαι συμπαθής σε πολλούς. Αρκετοί, μάλιστα, ακόμα και σήμερα, ενώ σε ραντεβού μπροστά μου με “γλύφουν“, μόλις γυρίσω την πλάτη μου λένε προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν θέλουν να συνεργαστούν μαζί μου, ενώ άλλοι λένε ότι θέλουν, αλλά κάνουν τα πάντα ώστε οι συνθήκες να οδηγήσουν σε ματαίωση των κοινών σχεδίων μας.

Θεωρώ υποχρέωση μου να λέω την αλήθεια, αν θέλω το άθλημα που αγαπώ και η δουλεία που κάνω στο sports marketing να πάει μπροστά. Για αυτό θα αναζητώ την ευκαιρία να πραγματοποιήσω, ή να βοηθήσω στο φιλικό για το Νίκο Γκάλη, να θέλω ο ΟΤΕ ΤV να διαδώσει το ΝΒΑ και όχι να το κρατάει σαν ένα ακόμα προϊόν απλά στο συρτάρι, ώστε “να την πει” στην NOVA, να βοηθήσω το μοναδικό παγκόσμιο event από τον επίσημο σύνδεσμο των Βετεράνων και όχι από ένα παρεάκι, να γίνει με πάνω από 120 ομάδες στη Θεσσαλονίκη, και -γιατί όχι- να βελτιωθεί η εικόνα του Ελληνικού Ολ Σταρ.

Είδατε όλοι, και από τούτο εδώ το μπασκετικό site, το βίντεο της Εφές και σκεφτήκατε αν όχι γιατί δεν το κάναμε εμείς, αλλά τί κάνουμε στο μπάσκετ στην Ελλάδα. Να μια καλή ευκαιρία, λοιπόν. Το Ελληνικό Ολ Σταρ.

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε τι κάνανε οι φίλοι μας οι Γερμανοί . Ξέρετε από αυτήν την υποανάπτυκτη λίγκα, την Μπουντεσλίγκα.

Θέαμα, πολλά show, συμμετοχή του κόσμου και διαδραστικότητα. Τον Δεκέμβριο είδαμε κάτι παρόμοιο από του Γάλλους.

Βίντεο, Internet, Youtube, Facebook, Twitter, Social Media
– “Τί είναι αυτά;” θα αναρωτηθούν κάποιοι από εσάς.
– “Μέσα για να προβάλουμε το Ελληνικό Ολ Σταρ“, θα απαντήσω.
– “Μα, κοστίζουν και λεφτά δεν έχουμε“…
Πρώτη απάντηση: Γιατί ψάξαμε για χρήματα για το κορυφαίο σε διακρίσεις άθλημα στη χώρα και δεν βρήκαμε; Ή μήπως προτείναμε σε χορηγούς να προβληθούν μέσα από τα social media του ΕΣΑΚΕ, αρκεί να καλύψουνε το κόστος και είπαν όχι; Για να μην αναφέρω ότι χρησιμοποιούμε Σχολές ή ΙΕΚ αλλού, αλλά όχι εδώ που χρειάζεται περισσότερο.

Σας αναφέρω μόνο μερικά γεγονότα που συνέβησαν στο Χιούστον πριν λίγες ημέρες: BBVA Rising Stars Challenge, Sprint NBA All-Star Celebrity Game, Sears Shooting Stars, Taco Bell Skills Challenge, Foot Locker Three-Point Contest, Sprite Slam Dunk & NBA All-Star Game presented by Kia. Κοινός παρανομαστής, ο χορηγός.

Διαφορετικός για κάθε event, γιατί κρίση έχει παντού. Γιατί, αν ο ΟΠΑΠ -όπως πέρυσι- δεν δώσει χρήματα, ή αν δώσει λίγα, να μην υπάρχουν οι ιδιώτες, ώστε να σηκώσουν το οικονομικό βάρος, όπως άλλωστε κάνανε από το πρώτο all star μέχρι το 17ο; Τα λέω σωστά φίλε Φάνη; Στο 18ο μοιράστηκε η πίτα μεταξύ ΟΠΑΠ και ιδιωτών και από το 19ο έγινε bonus των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.