Ζούμε στην εποχή των Social Media όπου οι άνθρωποι είναι περισσότερο συνδεδεμένοι από ποτέ. Μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης οι άνθρωποι επικοινωνούν, κάνουν νέες γνωριμίες, παράγουν περιεχόμενο (φωτογραφίες, βίντεο, κλπ), βρίσκουν εργασία, παίζουν παιχνίδια, γίνονται πιο παραγωγικοί, ενημερώνονται. Αυτή είναι η καλή πλευρά των Social Media και αυτή θέλουμε να βλέπουμε.

Καθημερινά θα ακούτε από τους φίλους σας ή γνωστούς να σας αναφέρουν νέα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Μπορεί να είναι κάποιο Messenger app, όπως το Viber, ή κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο, όπως το Pinterest. Ίσως λέξεις των οποίων το νόημα να είναι άγνωστο για εσάς, όχι όμως και για εμάς, αφού καθημερινά ενημερωνόμαστε και χρησιμοποιούμε οτιδήποτε έχει σχέση με τα Social Media.

Η εισαγωγή λοιπόν του κειμένου ανήκει στο social media life και η αφορμή για την έρευνα που επιμελήθηκαν οι αξιόλογοι συνεργάτες του σάιτ, (σσ. πρόκειται για φοιτητές στo Πάντειο Πανεπιστήμιο), ήταν η αναφορά του μπάσκετ στα πιο δημοφιλή θέματα του twitter ή αλλιώς τα πιο trending. Η παρουσία του #paobc (η ομάδα μπάσκετ του Παναθηναικού) κ του #mb14gr (της Εθνικής ομάδος μπάσκετ στο Μουντομπάσκετ), που σε αριθμούς έχουν ξεπεράσει δημοφιλή θέματα όπως #ekloges14 #tsipras #samaras #vouli κτλ, αλλά κυριώς το απλό tweet του Γιάννη που βρέθηκε στην κορυφή των πιο retweeted tweets του 2014 στην Ελλάδα.

adeto-tweet-followback

Σύμφωνα με το Monitor, μέσα στο 2014 υπήρξαν περίπου 80.000 νέοι χρήστες του Τουίτερ, 160 εκατ. tweets (5 tweets/δευτερόλεπτο), 1.085.000 hashtags και 860.000 βίντεο. Τα προηγούμενα νούμερα έχουν μειωθεί αρκετά σε σύγκριση με το 2013, κάτι το οποίο σημαίνει πως οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ δεν έχουν ενθουσιαστεί και τόσο με το συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Συνολικά, οι Έλληνες χρήστες του Twitter φτάνουν περίπου τους 470.000, με τους 330.000 να θεωρούνται ενεργοί, οι οποίοι δημιουργούν καθημερινά περίπου 440.000 tweets, με τα διάφορα hashtags να έχουν χρησιμοποιηθεί 34.040.000 φορές.

Η τάση να καταγραφούν τα social media, ομάδων, χορηγών  ή φορέων έχει σίγουρα να κάνει και με την παγκόσμια τάση ή καλύτερα την εκμετάλλευση των social media από τους χορηγούς. Σύμφωνα με το FORBES, ένα 68% των μεγαλύτερων εταιρειών στο πλανήτη έχουν ξεχωριστό μπάτζετ για digital k social με απώτερο σκοπό την επαφή με τον καταναλωτή. 

Μέσα σε όλα αυτά μην ξεχνάμε ότι το basketblog.gr  είναι το πιο δημοφιλές μπασκετικό σαιτ σε όλα ta social media και από τα πρώτα σαιτ που απέκτησαν λογαριασμούς σε FB, Twitter, Google+, Instagram, tumblr κτλ

Στην πρώτη σύνοψη, ξεκινάμε με τους φορείς και την εξαίσια δουλειά που έχουνε κάνει στην ομοσπονδία. Μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι υστερούν αλλού, σαν φορέας αλλά με τα ξερά δεν πρέπει καίγονται και τα χλωρά. Το καλό να λέγεται. 

foreis-social

Στα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, το FB ανακοίνωσε ότι στα δέκα πιο συζητημένα θέματα στο κόσμο το 2014, τα τρία αφορούσαν τον αθλητισμό και ο τύπος που όλοι κουτσομπολέψαμε περισσότερο, από τους αθλητές, ήταν ο Lebron James και η επιστροφή του στο Κλίβελαντ. 

lebron-return-kids

Η οποία επιλογή μας, ήταν από τις κορυφαίες και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

lebron-return-tweet

Όπως και ο άτυχος τραυματισμός του Paul George.

paul-george-injury-tweet

Ο Paul ήταν και ο πιο δημοφιλής αθλητής στην Google.

players-teams-popular

Μια γρήγορη ματιά και στην έρευνα της  Nielsen, όπου το SuperBowl κυριαρχεί στα αθλητικά events.

events-popular-twitter

Όλα τα υπόλοιπα στην ροή της αρθογραφίας μας, αν σας άρεσε το αποτέλεσμα μην ξεχάσετε να κάνετε ένα like, share ή να χρησιμοποιήσετε το #basketblog. Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία για όλο το κόσμο, αγάπη,χαμόγελα και δύναμη για όλους εκεί εξώ, ένα μεγάλο προσωπικό ευχαριστώ στους συντελεστές του σάιτ, πρώην, νυν και επόμενους που έρχονται με το νεό έτος και ένα ακόμα μεγαλύτερο στους αναγνώστες μας, για την στήριξη που μας δώσατε όλη αυτή την χρονιά να συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για το άθλημα όλοι που αγαπάμε το μπάσκετ.

One Love, one Sport, one Website, Basketblog.gr

Δεν βαρέθηκα να σας το δείχνω αλλά πάντα με συναρπάζει το συγκεκριμένο βίντεο του 2013!!!

Πηγές : Social Media Life, Monitor, Forbes, Mashable, Espn, Buzzfeed, Nielsen.