Καλή χρονιά! Υγεία και ότι καλύτερο σε όλους! Το 2015 έφυγε και το 2016 έχει μπει ήδη στις ζωές μας. Η ανασκόπηση στο 2015 θα μας δώσει μια ευκαιρία να ενημερωθούμε για τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, να διαβάσουμε έρευνες μάρκετινγκ πετυχημένων προσπαθειών από εταιρείες, αλλά και αποτυχημένων, ώστε να μάθουμε από τα λάθη τους και να μπορέσουμε να πλησιάσουμε στις προβλέψεις για τις πιο σωστές στρατηγικές για το 2016 ή τις πιο πετυχημένες εφαρμογές που θα μας βοηθήσουνε για το σκοπό αυτό. 

Δεν θα αντιπαραθέσω άρθρα, αλλά θα σας παραπέμψω σε σχετικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο και θα σας ευχηθώ καλό διάβασμα

Ξεκινάμε από τα βασικά:

Facebook: 1.54 δις  μηνιαίους χρήστες  – $12.5 δις 2015 έσοδα, μεγαλώνει παιδιά και μεγαλώνει το ίδιο…

Twitter: 307 εκ  μηνιαίους χρήστες –   $1.4 δις 2015 rέσοδα, έπεσε σε ρυθμούς ανάπτυξης

Instagram: (ανήκει στο Facebook) – 400 εκ. μηνιαίους χρήστες

Ταυτόχρονα έχουμε κάποιες νέες εφαρμογές:

Periscope (ανήκει στο Twitter) – Apple App Store’s 2015 App της χρονιάς. Πήγε στα 10 εκ. Χρήστες μόλις 4 μήνες από το ξεκίνημα της!!!

Snapchat – Αρνήθηκε $3 δις προσφορά από το Facebook και $4 δις από την Google. 200 εκατομμύρια μηνιαίοι χρήστες και 6 δις βίντεο την ημέρα!!!!  Υπολογίζουμε  $100 εκ. έσοδα για το  2015

Περισσότερες λεπτομέρειες κάνοντας κλικ εδώ.

Στο twitter αν θέλετε να ακολουθήσετε τους Top 50 Sports Business Twitter λογαριασμούς, κάντε απλά κλικ και μετά follow εδώ.

Δεν χρειάζεται να δείτε τα top-5 sports events στο twitter όπου κυριαρχούν δυο μπασκετικά (χαχα όχι η Α1, αυτή ποδοσφαιροποιείται ακόμα και στο μάρκετινγκ) κλικ εδώ αλλά να δείτε και τις νέες αλλαγές που σχεδιάζει όπως αυτή με το moments, κάτι σαν το highlights του FACEBOOK

sam-laird

Περισσότερα κλικ 

Ποιός θα φανταζόταν λοιπόν ότι η νούμερο 1 ομάδα στο twitter είναι η Ατλάντα! (θα εκπλαγείτε με την θέση και των αθλητών και δη του Diaw!).

Το γιατί είναι εύκολο να το δείτε, αν διαβάσετε την στρατηγική μάρκετινγκ της ομάδος.

Ενώ αν βέβαια η τηλεόραση χάνει την μάχη από τα smartphones, είναι κάτι που επιτέλους μέχρι και η NIELSEN παραδέχεται.

grafima-mobile-tv

Εξηγείται λοιπόν γιατί όλοι από το χώρο του μπασκετ επενδύουνε σε social media, επικοινωνία κ νέες τεχνολογίες, όπως ο Rick Fox, ο Σακίλ Ο’ Νίλ, ο Shane Battier και φυσικά ο Λεμπρόν Τζέιμς.

Φυσικά αν θέλετε όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις απλά ακολουθήστε το FOX SPORTS, για συνεργασίες σαν αυτή, talk shows μόνο μέσω iPhone k iPad όπως αυτή, αλλά και σύγχρονες Fancameras που χρησιμοποιεί το μεγαθήριο των αθλητικών εκπομπών FOX SPORTS, ή και τις παλιές κλασσικές κάμερες.

Για να γίνουν όλα αυτά λίγο πιο κατανοητά και το σπουδαίο ρόλο των νέων μέσων, ο γνωστός μας ελληνοαμερικανός, Ted Leonsis, πρώην στέλεχος της AOL και νυν ιδιοκτήτης των Wizards (NBA), Mystics (WNBA), Capitals (NHL) αλλά και του Verizon Center (έδρα των τριών ομάδων!), μιλάει σχετικά με την εξέλιξη των sports.

Ο Ted, άλλωστε, είχε πρώτος προβλέψει τη νέα εποχή στα sports μετά από εκείνη των data (για όσους έχουν δει και το moneyball).

Ποιος άλλος λοιπόν θα έκανε άνοιγμα στο VR απο το Lebron James. Κουνήστε το ποντίκι πάνω στο βίντεο αν διαβάζετε αυτό το άρθρο απο κομπιούτερ ή πατήστε play και γυρίστε γύρω απο τον εαυτό σας αν το διαβάζετε σε κινητό ή tablet!

 

Striving For Greatness: An UNINTERRUPTED Original

I was born with God given talent, but I PROMISE you that when the bright lights go down I am grinding it out and working my tail off to get better. I will never cheat this game… Catch the full series on UNINTERRUPTED #StriveForGreatness #UNINTERRUPTED #IPROMISE

Δημοσιεύτηκε από LeBron James στις Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015