1
2

 

Κάθομαι σε πλάγια θέση σε αγκώνα, με τα πόδια λυγισμένα. Εκπνέοντας και για 1’, τεντώνω το πάνω πόδι στην ευθεία του γονάτου και εισπνέοντας λυγίζω ξανά.

3
4

 

Κάθομαι στην ίδια θέση με την προηγούμενη άσκηση, έχοντας το πάνω πόδι συνέχεια τεντωμένο και ανεβοκατεβάζω μπροστά στην ευθεία και επαναλαμβάνω για 1’.

5
6

 

Από την ίδια θέση, έχοντας το πάνω πόδι συνέχεια λυγισμένο στον αέρα. Εκπνέοντας και για 1’ τεντώνω μπροστά και λυγίζω το πάνω πόδι.

7
8

 

Κάθομαι σε πλάγια θέση και στηρίζομαι στον αγκώνα, λυγίζω τα πόδια και έχοντας τα γόνατα ανοικτά, ενώνω τα πέλματα. Για 1’ με την εκπνοή ανοιγοκλείνω γόνατα, προσέχοντας να μην ξεκολλάνε τα πέλματα μεταξύ τους.

9
10

 

Από τετραποδική θέση, έχοντας το ένα πόδι λυγισμένο και ανοικτό στο πλάι,με την εκπνοή, τεντώνω στο πλάι και επαναφέρω αργά για 1’ σε κάθε πλευρά.