Trace N Chase (top)

EOK: Nεός μήνας, ίδια λάθη

Ο Insider σχολιάζει τον πρώτο καιρό της νέας διοίκησης
EOK: Nεός μήνας, ίδια λάθη

Αναγκάζεται τώρα ο Insider να κλείσει σιγά σιγά την σεζόν με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, γιατί δεν βλέπω διάθεση για κριτική από κανένα εκεί έξω . Χρόνο δίνουμε αλλά το καμπανάκι το χτυπάμε από νωρίς.

Σε αγωνιστικό επίπεδο κάναμε μια εποικοδομητική κριτική γιατί άλλο η υποδομή και η οργάνωση της Ομοσπονδίας άλλο το αγωνιστικό πρόσωπο της Εθνικής. Μια κριτική αγωνιστική που δεν μπήκε σε λεπτομέρειες αλλά ανέδειξε το πρόβλημα όπως το είδαμε πάντα εμείς. Χωρίς διάθεση να εμβαθύνουμε σε ίντριγκες που εμείς οι Έλληνες ζούμε για αυτά.

Ξεκινάμε με το εξής δεδομένο ότι το ελληνικό μπασκετικό κοινό είναι εκπαιδευμένο, ενημερωμένο και σε πολύ διαφορετικό επίπεδο από άλλα φίλαθλα κοινά. Ενημερώνεται πιο σφαιρικά και έχει άποψη. Δεν είναι άσχετο και δεν είναι αγνώμων και κυρίως γνωρίζει καλύτερα από κάποιους άλλους ειδήμονες.


Τι μας άρεσε μέχρι σήμερα

Η παρουσία του Νίκου Γκάλη στο ματς της Εθνικής

Απλά λιτά και όμορφα. Θα τον θέλαμε να κάνει είσοδο από το παρκέ; Ναι. Μας πειράζει; Όχι. Φτάνει που ήρθε.
Happy Name Day GOAT!

 

Το νέο πρωτάθλημα νέων

Η πρωτοβουλία, η ιδέα είναι εξαιρετική.


Το ταξίδι των δημοσιογράφων στην Αγγλία

Aς μην συμμετείχε κανένας δημοσιογράφος από το σάιτ μας, για το χώρο είναι σημαντικό ότι αρκετοί καταφέραν να ταξιδέψουν σε Αγγλία και Θεσσαλονίκη και να περάσουν ένα διάστημα κοντά στους παίκτες, κοντά στα νέα μέλη της Ομοσπονδίας.


Τι δεν μας άρεσε


Το νέο πρωτάθλημα νέων

Όχι η διοργάνωση, μην βιαστείτε να κρίνετε. Ξεκινάτε κάτι νέο γιατί δεν μας βάζετε φωτογραφίες των παικτών ακόμα και από αγώνες. Μόνο 8 ομάδες ήταν.
Γιατί δεν έχετε σε όλους τους παίκτες τους πόντους τους;
Πήγαμε να δούμε για το γιο του παλιού παίκτη του Σπόρτιγκ Αργύρη Πιάρα και δεν είχαμε τα στοιχεία όλα!

 

 

 

Μηδέν εκμετάλλευση ακόμα και σε επίπεδο μάρκετινγκ. Τα σχεδόν 10.000 views τη πρώτης ημέρας δεν δόθηκαν προς εκμετάλλευση αλλά ούτε τα εκμεταλλεύτηκε το κανάλι της ομοσπονδίας.
Ποιος τα μετέδωσε; Ποιος πήρε τα δικαιώματα; Τι κέρδισε η ομοσπονδία;
Ας μας πούνε οι ειδικοί.
Αν τώρα βιάστηκε (γιατί άραγε;) η ομοσπονδία, δεν δημιουργεί δεδικασμένο για το μέλλον; Οι ομάδες είχαν λόγο;

 

Άρθρα τύπου το ΝΒΑ έρχεται στην Ελλάδα με την νέα διοίκηση της ΕΟΚ.

Ναι, γιατί ο Βασιλακόπουλος το σταματούσε μέχρι σήμερα...

Σοβαρά τώρα, όλος ο κόσμος ξέρει πόσο κοντά επί ημερών Στογιάκοβιτς στους KIngs είχε φτάσει να γίνει κάτι ή με τους Bucks αλλά αγορές όπως τις Ινδίας ή η νέα συμφωνία που γράψαμε πριν λίγες εβδομάδες με το Dubai είναι αυτές που ενδιαφέρουν το ΝΒΑ.

Την πιο σωστή προσέγγιση στο θέμα ΝΒΑ, την είχε η Aegean με τις διαφημίσεις του Γιάννη και κυρίως την χρησιμοποίηση του μέσα στα αεροσκάφη με το βίντεο ασφαλείας.
Την πιο λάθος μέχρι σήμερα η ΕΟΚ.

 

Ο Γιάννης στα 27 του ( και χρόνια πολλά GOAT) έχει πετύχει τα εξής:

 

• NBA Champion

• Finals MVP

• 2x MVP

• DPOY

• 5x All-Star

• 5x All-NBA (3x First Team)

• 4x All-Defense (3x First Team)

• ASG MVP

• MIP


Πόσες (τυχερές) γενιές μεγαλώνουν με αυτό το πρότυπο;

 

Προχειρότητες σε θέματα marketing


Νέα Εθνική, νέα διοίκηση και φτωχή αποτίμηση σε νέους χορηγούς, μηδενική διείσδυση σε εταιρείες τις Θεσσαλονίκης στο πρώτο ματς της Εθνικής και πάνω από όλα προχειρότητα σε θέματα branding. To πανί στην παρουσίαση των κυπέλλων μόνο επαγγελματικότητα και νέα εποχή δεν «φώναζε» .

 

 

Κυρίως όμως παντελή ενημέρωση σε media k marketing agencies στην Θεσσαλονίκη, χαοτική προσέγγιση εταιρειών με χίλιους δυο παρατρεχάμενους και κακή εμπορική εικόνα.


Οι ανακοινώσεις

Αν θέλεις την διαφάνεια και λες ότι όλα θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα, δεν φτάνει μόνο το έγκριση απόφασης τάδε αλλά και hyperlink με το pdf της απόφασης. Πάνω από όλα όμως δημιούργησε μια ειδοποίηση ώστε όσοι ασχολούνται ή θέλουν να μάθουν για την Εθνική να λαμβάνουν ηλεκτρονική ειδοποίηση για την νέα ανάρτηση. Τύπος, εταιρείες , φίλαθλοι.

Βέβαια από την άλλη να ανεβάζουμε πρόσκληση ενδιαφέροντος για προβολή στα led με 3.500 μόνο για ένα αγώνα και μετά να φεύγει σε εταιρείες πρόταση για 3.000 αναλογικά σε πρόταση για περισσότερους αγώνες δεν τον βλέπω και απόλυτα σωστό.

Ξέρετε η μετάβαση σε νέα digital εποχή δεν είναι ανάγκη να γίνει αναγκαστικά ή από την αρχή αν θέλετε με χρήματα. Πάρτε παράδειγμα τον ΟΦΗ και τι έκανε με μια υπάρχουσα εφαρμογή του Instagramδιαβάστε πόσο απλά κάποιος ( ομάδα-σύλλογος) μπορεί να καινοτομήσει τεχνολογικά και ταυτόχρονα να γίνει προσιτός και αναγκαίος στον φίλαθλο.

Καλές Γιορτές σε όλους με υγεία πάνω από όλα!

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο