NBA: Μυθική συμφωνία με Microsoft εν μέσω κορονοϊού

Το πόσο κολοσσιαίο brand name είναι το ΝΒΑ φάνηκε και πάλι, καθώς την ίδια στιγμή που ο Covid-19 έχει παραλύσει τα πάντα, το καλύτερο πρωτάθλημα του πλανήτη έκλεισε γιγαντιαία συμφωνία με την Microsoft
NBA: Μυθική συμφωνία με Microsoft εν μέσω κορονοϊού

Το ΝΒΑ είναι ένα κολοσσιαίο brand name. Είναι ένα… προϊόν που πουλάει σαν τρελό σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη και έχει τεράστιο αντίκτυπο παντού. Ακόμα και τώρα που η φονική λαίλαπα του Covid-19 έχει παραλύσει τα πάντα και έχει προκαλέσει οικονομικό τσουνάμι, που συμπαρασύρει τα πάντα, το ΝΒΑ δείχνει ακλόνητο και παραμένει στην κορυφή της παγκόσμιας εμπορικής βιτρίνας.

Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν και πολλοί.. άπιστοι Θωμάδες, που θα πουν ότι δεν είναι έτσι και ίσως υπερβάλουμε. Αμ δε… Λάθος κάνουν όλοι αυτοί και το τελευταίο παράδειγμα με τη μυθική συμφωνία που έκλεισε το ΝΒΑ με την εταιρεία κολοσσό στην πληροφορική, την Microsoft τα λέει όλα.

 Και μιλάμε για μια συμφωνία που κλείστηκε εν μέσω της επέλασης του κορονοϊού. Ατό μάλιστα λέει τα πάντα και δείχνει ότι όσα είπαμε στην αρχή δεν ήταν διόλου μα διόλου υπερβολικά. Ίσα, ίσα που μάλλον χαμηλοί ήταν οι τόνοι μας/

Η  Microsoft Corp. και το ΝΒΑ ανακοίνωσαν από κοινού μια πολυετή συμφωνία μαμούθ, που κλείστηκε ανάμεσα στις δυο πλευρές και μάλιστα την ώρα που το πρωτάθλημα ήταν «κλειστό» λόγω του φονικού ιού. Η Microsoft θα είναι πλέον ο Official Technology Partner του ΝΒΑ μέσω της εταιρείας της, Microsoft Azure.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας, που έχουν να κάνουν κυρίως με το οικονομικό κομμάτι και την διάρκειά της δεν ανακοινώθηκαν.

Λίγη σημασία έχει, βέβαια, αυτό, καθώς το οικονομικό κομμάτι του χρυσού deal, έχει πολλά μηδενικά, ενώ θα είναι για πολλά χρόνια. Θα ξεκινήσει όπως όλα δείχνουν την σεζόν 2020-21.

Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει μόνο το ΝΒΑ. Αφορά και άλλες… ιδιοκτησίες του όπως το WNBA.

Το ΝΒΑ γίνεται ακόμα πιο ισχυρό οικονομικά με την συμφωνία αυτή, ενώ η Microsoft παίρνει προβάδισμα στην κούρσα από άλλες ανταγωνίστριες εταιρίες που είναι στον χώρο όπως οι Amazon.com και η Alphabet Inc.’s Google.

Τι θα απολαμβάνουν οι φαν του  ΝΒΑ

Μόλις ξεκινήσει και επίσημα η συνεργασία οι φαν του ΝΒΑ θα μπορούν να μαθαίνουν τα πάντα γύρω από το καλύτερο πρωτάθλημα του πλανήτη μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες, από το internet, από τα social media. Θα μπορούν να βλέπουν από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό highlights των αγαπημένων παικτών τους, των ομάδων τους. Θα μπορούν να βλέπουν ό,τι στατιστικά στοιχεία θέλουν. Θα μπορούν να αγοράσουν αντικείμενα (φανέλες, φόρμες, μπάλες κ.α.) μέσα από το διαδίκτυο.

Silver: «Στα χέρια μας το πεπρωμένο μας»

Ο ισχυρός άνδρας του ΝΒΑ, Adam Silver, τόνισε για το όλο θέμα: «Αναγνωρίσαμε ότι έπρεπε να πάρουμε στα χέρια μας το πεπρωμένο μας. Όσο γινόμαστε όλο και πιο παγκόσμιο προϊόν, σχεδόν όλοι οι φαν μας, δεν θα έχουν την ευκαιρία να πατήσουν ποτέ το πόδι τους στα γήπεδά μας. Θα μπορούν όμως, να έχουν μια εμπειρία για το ΝΒΑ μέσα από διαφορετικές πλατφόρμες στα media».

Ο Ινδοαμερικανός chief executive officer της Microsoft, Satya Nadella, τόνισε για την δύναμη του ΝΒΑ: «Υπάρχουν 1,8 δισεκατομμύρια followers του ΝΒΑ στα social media, που ήδη απολαμβάνουν  πληροφορίες για τους αγαπημένους παίκτες τους, τις αγαπημένες ομάδες τους, τα παιχνίδια. Η εταιρεία μας θα χρησιμοποιήσει όλα τα… εργαλεία της για να τους δώσει εικόνα, στοιχεία, βίντεο. Όλα αυτά θα οδηγήσουν αυτήν, αλλά και τη νέα γενιά οπαδών σε μια νέα εποχή».

 

Tags:

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο