Διατατικές ασκήσεις για όλο το σώμα

Η Μάντη Περσάκη και το Basketblog.gr σας παρουσιάζουν διατατικές ασκήσεις για όλο το σώμα που μπορούμε να κάνουμε όλοι και παντού.
Διατατικές ασκήσεις  για όλο το σώμα

Ενωμένα πέλματα, ρίχνουμε κορμό μπροστά για 30΄.





Διατείνουμε το πόδι μας για 30¨ στην κάθε πλευρά.





Oκλαδόν διατείνουμε τα χέρια πίσω για 30¨.



Σε πλάγια θέση διατείνουμε το πόδι προς τον κορμό για 30¨στην κάθε πλευρά.



Διατείνουμε το πόδι προς τα πίσω για 30¨ στην κάθε πλευρά.

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο