Trace N Chase (top)

Ασκήσεις για όλο το σώμα με πανάκια

Ασκήσεις για όλο το σώμα με πανάκια

 

 

-Ίσια πλάτη λυγίζουμε μπροστά το ένα πόδι και πίσω το άλλο για ένα λεπτό στην κάθε πλευρά.

 

 

 

 

-Πόδια λυγισμένα χέρια ανοιχτά στο πλάι στο ύψος των ώμων ανεβάζουμε κορμό και παράλληλα φέρνουμε τα χέρια δίπλα στον κορμό για 1"

 

 

-Χέρια δίπλα στον κορμό πόδια λυγισμένα , τεντώνουμε μπροστά μια το ένα μια το άλλο πόδι για 1΄

 

 

-Όλη η δύναμη στο κέντρο χέρια μπροστά μπουνίτσες
Ανοίγουμε στο πλάι μία το ένα πόδι μία το άλλο για ένα λεπτό

 

 

 

-Ίσια πλάτη πόδια ανοιχτά και ρίχνουμε τον κορμό μπροστά μέχρι το σημείο που δεν πονάμε. Μένουμε για 30''

ΣΧΟΛΙΑ

Εγγραφείτε στο newsletter μας
Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και ειδήσεις απο όλο τον μπασκετικό κόσμο